ACROSS THE ENDING

ACROSS THE ENDING

今日レポートやってる時はHAWAIIAN6と共にいたw。こないだも書いたけどPROMISEとMAGICはほんと良い。サビだけのせてみた。歌詞も抜群だと思うわ☆


So many words.So many tears.

So many smiles.And so many hearts.

We are up held by many feelings.

So you`ll never forget that.

We have the love and the freedom.

We have a dream.And We have a chance.

Hope and despair are waiting for you.

But still our lives are shining just like magic.


たくさんの言葉。たくさんの涙。たくさんの笑顔、そしてたくさんの心。
僕らは色んな気持ちに支えられているんだ。それを忘れちゃいけないよ。
僕らには愛も自由もある。夢もある。僕らにはあらゆる可能性があるんだね。
希望も絶望もあるよ、でも、それでも僕らの人生は輝いている、魔法の様に。